www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۲۴ 1394/03/09

آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی جودو با حضور رودکی

دور جدید تمرینات تیم ملی جودو از صبح امروز با حضور مسئولان فدراسیون و برخی پیشکسوتان جودو آغاز شد. در این تمرین اعضای تیم ملی، اردونشینان تیم منتخب نیروهای مسلح، مدنی و لواسانی از پیشکسوتان جودو به همراه رستگار، میراسماعیلی، بلوطی رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون جودو و زارعیان سرمربی تیم ملی حضور داشتند. […]

دور جدید تمرینات تیم ملی جودو از صبح امروز با حضور مسئولان فدراسیون و برخی پیشکسوتان جودو آغاز شد.

در این تمرین اعضای تیم ملی، اردونشینان تیم منتخب نیروهای مسلح، مدنی و لواسانی از پیشکسوتان جودو به همراه رستگار، میراسماعیلی، بلوطی رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون جودو و زارعیان سرمربی تیم ملی حضور داشتند.

به گزارش رزم نیوز و به نقل از سایت فدراسیون جودو ، در ابتدای این تمرین مدنی از پیشکسوتان جودو خانواده این رشته را به یکدلی و وفاق دعوت کرد و ازمشکلات اخیر به عنوان یک چالش خانوادگی یاد کرد که نباید مشکلی برای حرکت رو به جلوی جودو ایجاد کند. وی تاکید کرد که اگر همه با هم باشیم شکستن و متفرق کردن ما کار سخت و نشدنی است.

مدنی ادامه داد: ما خانواده ای هستیم در ورزش ایران که تا پای قهرمانی جهان پیش رفتیم. الان هم هیچ اتفاقی نیفتاده، اعضای خانواده همان ها هستند، ما پتانسیل بازگشت به جایگاه پیشین را داریم به شرط آنکه کنار هم باشیم.

پس از صحبت‌های مدنی، رئیس فدراسیون جودو با تبریک اعیاد شعبانیه عنوان داشت همه ما اهل یک خانواده هستیم که بهترین ساعات عمر خود را کنار هم می‌گذارنیم. اگر به لحاظ ذهنی آنچه دین به ما سفارش کرده یعنی تقوا را رعایت کنیم، چنین مشکلاتی پیش نمی‌آید. تقوا یعنی آنکه مراقب کارهای خود باشیم.

وی افزود: اگر حواسمان باشد چه کاری انجام می‌دهیم، هیچ زمانی از کاری‌مان پشیمان نخواهیم شد. از مشکلی که برای جودو پیش آمد باید درس بگیریم. در جودو باید همه دست به دست هم بدهیم کارهای فنی را پیش ببریم. باید به بزرگترهای خود احترام بگذاریم و در واقع کلید موفقیت ما، احترام متقابل بین یکدیگر است.

پس از پایان صحبت‌های رستگار، تمرینات تیم ملی با هدایت مجید زارعیان و عذرخواهی ملی پوشان از وی به دلیل مشکلات اخیر آغاز شد.

همچنین محمدرضا رودکی سرگروه تیم ملی با دقایقی تاخیر در اردو حاضر شد و به همراه سایر اردونشینان تمرینات خود را آغاز کرد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.