www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۹:۵۸ 1397/10/22

آشوری: عباسعلی بی اساس، قضاوت شد/ نمایندگان کاراته ۲۸ دی راهی رم می شوند

سرپرست فدراسیون کاراته گفت: حمیده عباسعلی برای کار شخصی به کانادا رفته بود، او تمریناتش را رها نکرده و در لیگ جهانی کاراته مبارزه می کند.

محسن آشوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رزم آور ، درخصوص حواشی به وجود آمده درباره حمیده عباسعلی و سفرش به کانادا تصریح کرد: درست است که عباسعلی در اردوی تیم ملی بانوان حضور نداشت، اما تمریناتش را متوقف نکرده و آماده است تا در مسابقات لیگ جهانی کاراته شرکت کند.

وی در ادامه افزود: عباسعلی برای کار شخصی به کانادا رفته بود، متاسفانه حاشیه هایی که درباره برنگشتن وی به کشور ایجاد شد، قضاوت های بی اساس دیگران بوده است.

سرپرست فدراسیون کاراته به حضور ملی پوشان کاراته در کمپ تمرینی ایتالیا اشاره کرد و در این باره گفت: اردوی مشترک پنج روزه ای قرار است از ۲۹ دی تا دوم بهمن در رم برگزار گردد، ۱۵ نفر متشکل از مربی و کاراته کا در دو گروه بانوان و آقایان ۲۸ دی ایران را به مقصد ایتالیا ترک می کنند تا تمریناتشان را در این کشور پیگیری کنند.

وی اضافه کرد: مسابقات جهانی کاراته از پنجم تا هفتم بهمن ماه در سالن «پیردوکوبرتن» شهر پاریس برگزار می شود که بعد از پایان تمرینات در کمپ ایتالیا، نمایندگان ما سوم بهمن، راهی پاریس می شوند.

آشوری خاطرنشان کرد: برخی از کاراته کاها از تهران مستقیم به پاریس می روند و به جمع اردونشینانی که در رم حضور داشتند، ملحق می شوند. در مجموع از ایران ۲۵ نفر در مسابقات جهانی کاراته به روی تاتامی می روند. شهرام هروی ، سرمربی تیم ملی مردان به همراه دو مربی آقا و ستاره موسوی ، سرمربی تیم ملی بانوان همراه کاراته کاهای ایران خواهند بود.

سرپرست فدراسیون کاراته پیش بینی اش از عملکرد کاراته های ایران در لیگ جهانی را اینطور بیان کرد: امیدوارم نمایندگان ایران بتوانند نتایج خوبی کسب کنند، اما نباید انتظار بالایی از آنها داشته باشیم زیرا هنوز تا رسیدن به آمادگی ۱۰۰ درصدی فاصله دارند، اطمینان داریم که با تمام توانشان مبارزه می کنند و برای کاراته کشور کم نمی گذارند.

لازم به ذکر است؛ رقابت‌های لیگ جهانی کاراته با حضور ۷۲۲ کاراته کا از ۸۱ کشور برگزار می شود و به نفرات برتر این مسابقات به ترتیب ۷۰۰، ۵۰۰ و ۲۰۰ یورو پاداش نقدی پرداخت می شود.

انتهای پیام /

آخرین اخبار