www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۱۱ 1393/08/19

آشوری: این طلا پاسخی برای مخربین بود

دبیر فدراسیون کاراته گفت: هشت ماه تمام مقابل تمام انتقادات و تخریب ها سکوت کردم تا این مدال ارزشمند برای کاراته ایران به دست بیاد و این قهرمانی پاسخ مناسبی بر تمام تخریب هاست. محسن آشوری بعد از قهرمانی تیم ملی کاراته در مسابقات کومیته تیمی قهرمانی جهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: این قهرمانی […]

دبیر فدراسیون کاراته گفت: هشت ماه تمام مقابل تمام انتقادات و تخریب ها سکوت کردم تا این مدال ارزشمند برای کاراته ایران به دست بیاد و این قهرمانی پاسخ مناسبی بر تمام تخریب هاست.

محسن آشوری بعد از قهرمانی تیم ملی کاراته در مسابقات کومیته تیمی قهرمانی جهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: این قهرمانی با ارزش را به تمام دوستداران کاراته ایران و کسانی که قلبشان برای موفقیت این کاراته می تپد تبریک می گویم ، واقعا قهرمانی باشکوهی بود و در مقابل چشم بیش از 16 هزار تماشاگر آلمانی ، میزبان را شکست دادیم و جشن قهرمانی برپا کردیم.

به گزارش “رزم نیوز” و به نقل از خبرگزاری مهر آشوری افزود: این قهرمانی واقعیت کاراته ایران بود ،من به این واقعیت ایمان داشتم و اگر هشت ما مقابل تمام انتقادات و تخریب ها سکوت کردم برای موفقیت این تیم بود. الان هم پاسخی به دوستانی که فقط تخریب کردند نمی دهم چرا که این مدال طلا بهترین پاسخ است و نشان داد که تیم ملی کاراته راه درستی را پیش گرفت و به آنچه استحقاقش را داشت دست پیدا کرد.

دبیر فدراسیون در مورد دیدار پایانی گفت: نفر اول تیم ما سجاد گنج زاده بود که با قدرت رقیب را شکست داد ، ایمان سنچولی بازنده شد و بهمن عسگری عالی کار کرد و تیم ما را پیش انداخت. مبارزه چهارم را پورشیب به رقیب آلمانی واگذار کرد و همه چیز به بازی پنجم و مبارزه سعید احمدی کشیده شد که این کاراته کای خوب کشورمان علی رغم آسیب دیدگی یک مبارزه سطح بالا را در میان تشویق بی امان تماشاگران به نمایش گذاشت و با برتری 6 بر2 سند پیروزی تیم ملی ایران را امضاء کرد. این مدال واقعا یک شاهکار بزرگ برای کاراته ایران بود که 50 سال در انتظار آن مانده بود.

آشوری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر تیم ما در زمان لازم روادید دريافت می کرد و به موقع تهران را ترک می کرد و در زمان مناسب وارد برمن می شد مطمئن باشید ما سه طلا در کومیته انفرادی کسب می کردیم. دیر رسیدن تیم باعث شد این تیم نتایج لازم را کسب کند. هر کدام از این کاراته کاها حداقل شش مبارزه انجام دادند و بدون شک بهترین مبارزات را نیز به نمایش گذاشتند.

وی در مورد نبود غذا برای ملی پوشان گفت: این حرف را قبول ندارم ، اینجا برای همه نفرات غذا ، آب میوه و کلیه وسایل و مایحتاج مورد نیاز فراهم است. من با امیر مهدیزاده صحب کردم. در شبی که این قهرمان ارزشمند کشورمان از آن سخن گفته همه نفرات در سالن بودند و مهدیزاده و احمدی تنها نفراتی بودند که وزن کم می کردند و بدون هماهنگی به هتل برگشتند برای استراحت. ضمن اینکه در هتل هم غذا برای استفاده بود.

تیم ملی کاراته ایران شب گذشته با کسب یک مدال طلای با ارزش در کومیته تیمی ، دو نقره توسط سجاد گنج زاده و حمیده عباسعلی ، دو برنز توسط کاتای تیمی و امیر مهدیزاده بعد از کشورهای ژاپن ، مصر ، فرانسه ، ایتالیا و آلمان عنوان ششم را کسب کرد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید