www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۲۳ 1393/10/09

آرین‌خو: سمندر قول اصلاحات در امور اجرایی را داد/ گزینه‌های بهتری برای دبیری و نایب‌رئیسی داریم

مدیر فنی تیم‌های ملی کاراته گفت: از رئیس فدراسیون کاراته خواستم تا در کل امور اجرایی فدراسیون یک اصلاحاتی انجام شود که او نیز با این موضوع موافقت کرد. محمد آرین‌خو در مورد نشست مشترکی که روز گذشته با رئیس فدراسیون کاراته داشت اظهار کرد: روز گذشته با علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته یک نشست […]

مدیر فنی تیم‌های ملی کاراته گفت: از رئیس فدراسیون کاراته خواستم تا در کل امور اجرایی فدراسیون یک اصلاحاتی انجام شود که او نیز با این موضوع موافقت کرد.
محمد آرین‌خو در مورد نشست مشترکی که روز گذشته با رئیس فدراسیون کاراته داشت اظهار کرد: روز گذشته با علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته یک نشست مشترکی را در دفتر کار من داشتیم که یک صحبت‌هایی در این نشست مطرح شد. ما روی بحث کلی قبلا به نتیجه رسیده بودیم مسائلی که مورد‌نظر من هست انجام شود و سمندر نیز این موضوع را قبول کرده.

به گزارش “رزم نیوز” و به نقل از خبرگزاری فارس ، وی در ادامه افزود: بحث دیروز ما این بود که رئیس فدراسیون کاراته از من خواست که به عنوان یک دوست و همکار در کنار او باشم، بنده نیز به احترام دوستی‌ای که با او دارم این موضوع را قبول کردم تا فدراسیون کاراته را که در تاریکی مطلق قرار گرفته با کمک سمندر نجات دهیم. به اعتقاد من هیچ قانونی در تیم ملی و فدراسیون وجود ندارد. اگر بتوانیم با کمک خدا این مسائل را فراهم کنیم تا کاراته در یک مسیر صاف قرار بگیرد و پس از آن این خانواده بزرگ را به دست جوان‌ها بسپاریم.

آرین‌خو در پاسخ به این سوال که شرایط کلی که شما گذاشته بودید چه بوده گفت: بحث من کلا در رابطه با افرادی است که در درون فدراسیون حضور دارند. به سمندر نیز گفتم باید یک اصلاحاتی در کل امور اجرایی فدراسیون انجام شود و او نیز قول داده حتما همه آن خواسته‌های من اجرا شود. او از من یک مقدار زمان خواسته تا این خواسته‌ها عملی شود.

مدیر فنی تیم‌های ملی در واکنش به این سوال که آیا ممکن است یک مقدار در رابطه با افرادی که مدنظر شما هست شفاف‌تر صحبت کنید گفت: ببینید در هیچ فدراسیوی نمی‌توانید شاهد باشید که یک نفر 15 تا 20 سال به عنوان دبیر فدراسیون فعالیت کند من به این موضوع انتقاد شدیدی دارم باید به افرادی که در کاراته سررشته دارند و شایسته‌تر هستند فرصت دهیم تا به عنوان دبیر فدراسیون به کاراته خدمت کنند. ما در نایب‌ رئیسی بانوان گزینه‌های بهتری را داریم. کسی را در مسند کار قرار داده‌ایم که هیچ سنخیتی با کاراته ندارد. نایب‌ رئیس بانوان سابقه و رزومه و مدیریت خود را به ما بگوید تا همه بیشتر از شرایط او آگاه باشند. ما بانوان با ارزشی در بخش فنی داریم که آنها را می‌توانیم جایگزین نایب‌ رئیس فعلی کنیم.

آرین‌خو در مورد شرایط دیگری که قرار است از سوی رئیس فدراسیون کاراته انجام شود گفت: بحث کمیته فنی موضوع دیگری بود که از رئیس فدراسیون خواستم تا یک کمیته فنی دیگر تشکیل شود. در این صحبت‌هایم اشاره کردم که یکی از اعضای کمیته فنی باید در احکامی که در فدراسیون کاراته صادر می‌شود حق امضا داشته باشد. امیدوارم این خواسته‌ها انجام شود. بنده یکی از اعضای کوچک کاراته هستم. امیدوارم که با همکاری رئیس فدراسیون این رشته را از بی‌سامانی نجات دهیم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید