www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۲۸ 1395/12/25

آرتم وخیتوف: گوکان ساکی نفر بعدیست!

آرتم وخیتوف قهرمان دسته نیمه سنگین وزن گلوری عنوان کرد به دنبال مبارزه با گوکان ساکی می باشد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، گوکان ساکی قهرمان سابق نیمه سنگین وزن گلوری حدود سه سال است که از رینگ مبارزات به دور است. ساکی قهرمانی نیمه سنگین وزن را در مسابقات GLORY 15 استانبول و پس از پیروزی برابر تایرون اسپونگ به دست آورد ولی پس از آن به دلیل عدم توافق با گلوری بر سر قرارداد دیگر او را در رینگ گلوری ندیدیم. اخیرا پس از حل شدن مسائل اختلافی ساکی قصد دارد تا در سال ۲۰۱۷ بازگشتی شکوهمند داشته باشد. هدف او شکار ریکو ورهوون قهرمان سنگین وزن و رمی بونجاسکی اسطوره کیک بوکسینگ است. اما در این بین آرتم وخیتوف می گوید که ساکی باید به نیمه سنگین وزن بازگردد جایی که زمانی قلمرو او بود.

آرتم وخیتوف در گفتویی که اخیرا با سایت رسمی گلوری داشت گفت: “ساکی تو نفر بعدی هستی! من مدت زمان زیادیست که دنبال این مبارزه ام، ما می توانیم ببینیم که چه کسی بهتر است. اگر او سعی نمی کند تا با من رو به رو شود پس یعنی دارد فرار می کند”.

وخیتوف در رویداد GLORY 38 شیکاگو با پیروزی قاطع بر سائولو کاوالاری برزیلی بار دیگر از قهرمانی خود دفاع کرد. او درباره این مبارزه چنین گفت:

“من در آینده مبارزه دیگری با او در نظر ندارم. اما شاید گلوری آن را در نظر داشته باشد. در مبارزه بین ما همه چیز بر اساس برنامه ریزی بود. نخست دنبال سورپرایز کردن کاوالاری بودم و سپس کنترل مبارزه”.

قهرمان روسی قبل از رویای مبارزه با ساکی باید بر روی مبارزه با آریل ماچادو متمرکز باشد که موفق شد فاتح تورنمنت مدعیان نیمه سنگین وزن شده. او درباره مبارزه با یک برزیلی دیگر چنین گفت: “او حریف فوق العاده ای است، ماچادو این را با پیروزی در تورنمنت چهار نفره مدعیان نیمه سنگین وزن ثابت کرد. او اکنون مدعی قهرمانیست و این هیجان آور است. من برای مبارزه با یک برزیلی دیگر هیجان دارم و به دنبال یک نمایش دیگر برای هواداران هستم، اگر آنها بخواهند می توانیم در برزیل مبارزه کنیم. در حال حاضر با گلوری در حال مذاکره هستم و خواهیم دید گام بعدی چیست؟!”

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید