www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۲۴ 1396/04/20

آخرین وضعیت کیمیا در بیمارستان

بانوی تکواندوکار ایران با پیشرفت روند درمانی بزودی از بیمارستان مرخص می شود اما با توجه به شرایط جسمانی که دارد بعید است تا یکسال آینده مبارزه‌ای داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، کیمیا علیزاده روز گذشته ۱۹ سالگی را به پایان برد و امروز اولین روز از بیستمین سال زندگی خود را آغاز می کند. دختر تکواندوکار کشورمان این روزها در بیمارستان بستری است و پزشکان در تلاشند تا او هر چه زودتر سلامتی خود را بازیابد.

انتشار خبر بیماری بخصوص برخی شایعات، باعث شده تا مردم ایران نگران شرایط دختر قهرمان خود باشند. این روزها در فضای مجازی یا هر رسانه ای که صحبتی از ورزش است، امکان ندارد که نشانی از کیمیای ایران نباشد. دوستدارن او که تعدادشان روز به روز در حال افزایش است به شدت پیگیر شرایط این تکواندوکار هستند چرا که بعد از برنز المپیک و این نقره جهانی، محبوبیت او به خصوص در بین بانوان ایران زمین دوچندان شده است.

پزشک معالج او خبرهای خوبی از کیمیا در اختیار رسانه ها قرار داد. محمدرضا معتمد در این خصوص گفت: خوشبختانه آزمایش ها و MRI کیمیا مشکلی نداشت و پیشرفت خوبی در علائم بالینی شاهد بودیم. ما به یک نوع بیماری عصبی، عضلانی  مشکوک بودیم که معمولا در زمینه بیماریهای ویروسی اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: نگرانی خاصی نیست و با ادامه کارهای درمانی، علیزاده حداکثر تا اوایل هفته آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد. البته کارهای درمانی و تکمیل شدن دوره بهبودی تا دو هفته آینده پیگیری می شود ولی دیگر نیازی به بستری شدن نیست.

کیمیا در حالی  وارد بیستمین سال زندگی خود شد که برخی دوستان و هم تیمی های او عصر دوشنبه با حضور در بیمارستان پارس و برگزاری جشن تولد ساعاتی خوش برای او رقم زده و  روحیه مضاعفی را به وی برای مقابله با بیماری دادند.

روز دوشنبه تنی از چند از چهره های ورزشی و سیاسی برای دیدار از دو به بیمارستان رفتند. از هادی و مهروز ساعی گرفته تا علی پروین و آرش میراسماعیلی، شهین دخت ملاوردی مشاور رئیس جمهور در امور زنان از کیمیا علیزاده عیادت کردند.

خود کیمیا در این مورد خطاب به مردم ایران که نگران او بودند گفت: روز به روز بهتر می شوم و از پرسنل بیمارستان و پزشکان تشکر می کنم که این روزها زحمات زیادی متحمل می شوند. از مردم عزیز کشورم می خواهم که برایم دعا کنند تا زودتر از بیمارستان مرخص شوم.

نکته جالب اینکه مسئولان فدراسیون که چهارشنبه گذشته در روز مصاحبه مطبوعاتی از مشکلات روحی، روانی به عنوان دلیل بستری شدن کیمیا سخن می گفتند، این روزها حرف های جدیدی تحویل رسانه ها می دهند.

امیدواریم هر چه زودتر شرایط علیزاده به روزهای قبل از اعزام به رقابتهای جهانی بازگردد و او بتواند به زندگی عادی بازگشته تا زمینه عمل جراحی روی نقاط آسیب دیده بدن فراهم شود. موضوعی که واضح است اینکه حداقل تا یکسال دیگر نباید انتظار حضور این بانو را روی «شی هاپ چانگ» مسابقات داشته باشیم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید