www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۱۷ 1397/02/02

گزینه های پیش روی حبیب!

چه کسی حریف نورماگومدوف برای اولین دفاع از کمربند قهرمانی سبک وزن خواهد بود؟

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، حبیب نورماگومدوف پس از به دست آوردن قهرمانی دسته سبک وزن یو اف سی در رویداد UFC 223 فصل جدیدی در دوران ورزشی خود را رقم زد ولی او اکنون چالش جدیدی پیش رویش می بیند و آن دفاع از عنوان قهرمانی است.

عقاب روس به دنبال بهترین گزینه برای انجام ماموریت خود است ولی گزینه های اندکی پیش رویش می بیند.

تونی فرگوسن (قهرمان موقت سابق) زانویش را به تیغ جراحی سپرده و بعید به نظر می رسد تا به این زودی ها به قفس بازگردد.

کانر مک گرگور (قهرمان سابق سبک وزن) هم به دلیل جنجال آفرینی اخیرش در جریان حمله به اتوبوس حامل فایتران یو اف سی درگیر تبعات و مشکلات این اقدام خود است و هنوز تکلیف و زمان بازگشتش به UFC مشخص نیست.

گزینه مطرح دیگر اِدی آلوارز قهرمان اسبق سبک وزن است که تمایل بسیاری به مبارزه با حبیب دارد و در سمت مقابل حبیب علاقه چندانی به مبارزه با او از خود نشان نمی دهد. داستین پویریر و کِوین لی هم از دیگر گزینه مطرح هستند که می توانند برای مبارزه در برابر حبیب فرا خوانده شوند.

ام اولویت نخست خود نورماگومدوف با درصد بسیار بالا مبارزه در برابر مک گرگور است و او هیچوقت این تمایل خود را پنهان نکرده است و حتی با وجود مشکلات پیش آمده برای کانر امیدوار است تا صحبت های بین طرفین به نتیجه برسد:” ما در حال صحبت هستیم.اگر او بخواهد امسال مبارزه کند پس می توانیم انجامش دهیم.اما اگر صحبت ها خیلی طولانی شود نمی خواهم آن را انجام دهم،ما خیلی صبر نخواهیم کرد.من می خواهم با او مبارزه کنم اگر او بتواند”.

با وجود گزینه های مطرح شده یا نشده بدون شک تمایل طرفداران MMA تحقق مبارزه بین حبیب و کانر است. مبارزه ای که مدتها پیرامونش بحث و گفتگوست و در صورت تحقق یکی از تاریخی ترین مبارزات تاریخ MMA را رقم خواهد زد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.