www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۵۱ 1397/06/24

کریمیان: “تنها قهرمانی در K-1 من را راضی می کند”!

سینا کریمیان در گفتگو با “رزم آور” از تورنمنت بزرگ پیش رویش سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، سازمان K-1 ژاپن تورنمنت قهرمانی دسته کروزرویت (۹۰ کیلوگرم) خود را ۲ مهر ۹۷ و به میزبانی سایتاما ژاپن برگزار خواهد کرد.

تورنمنتی با حضور ۸ فایتر: شامل ۴ فایتر از ژاپن و ۴ فایتر غیرژاپنی که سینا کریمیان از ایران نیز در این مسابقات حضور خواهد داشت.به همین بهانه سراغ او رفتیم تا درباره شرایطش پیش از این مسابقات و روند آماده سازی اش گپ و گفتی داشته باشیم.

رزم‌ آور: درباره روند آماده سازیتون جهت حضور در تورنمنت K-1 برای مخاطبان توضیح بدهید.آمادگی برای این رویداد چه تفاوتی با آماده سازی برای سایر مسابقات دارد؟

سینا کریمیان: “از زمان قطعی شدن حضورم در این مسابقات روزی سه نوبت تمرین می کنم. یک نوبت تمرینات هوازی، یک نوبت تمرینات رزمی‌ و یک نوبت هم تمرینات بدنسازی! و هر کدام از این نوبت ها رو به صورت اختصاصی انجام می دهم. درباره این مسابقات هم باید بگویم که شرایط آن همانطور که همه می دانند حرفه ای است و با سایر مسابقات آماتور بسیار متفاوت است و برای آماده شدن باید تمرینات متفاوتی هم انجام داد. این مسابقات در قالب یک تورنمنت ۸ نفره برگزار می شود که قهرمان آن در همان شب مشخص خواهد شد و به همین دلیل ریکاوری و استقامت بدنی بالا در آن خیلی اهمیت خواهد داشت”.

چه نتیجه ای رو برای خودت پیش بینی می کنی؟ نتیجه گرفتن تو این مسابقات چقدر برات مهم هستش؟

– “حضور در مسابقات K-1 قطعاً آرزوی هر فایتری هستش و برای من هم همینطور. این اتفاق اهمیت خیلی بالایی دارد و من امیدوارم تا بتوانم با تمام توان در این مسابقات حاضر شوم و کمربند قهرمانی را به دست آورم.

درباره حریف ژاپنیت “اُدی کِن” که اولین گام تو در تورنمنت هستش برامون بگو. چه شناختی از این فایتر داری؟

– “تمام فایترهایی که در این تورنمنت حضور دارن فایتران شناخته شده و معتبری هستند. اُدی کن هم یکی از بهترین فایتران ژاپن در این وزن هست که عناوین مختلفی رو کسب کرده اما برای من اهمیتی ندارد که مقابل چه کسی مبارزه می کنم چون هدف من فقط قهرمانی است”.

به نظرت سخت ترین فایتر و حریفی که در این تورنمنت حضور دارد کدوم فایتر است؟ چرا؟

– “همانطور که عرض کردم تمامی فایتران حاضر در این تورنمنت از بهترین های این وزن در جهان هستند و از فیلترهای مختلفی عبور کرده اند تا برای این مسابقات انتخاب شوند پس همه حریفانی بزرگ هستند اما من هم آماده هستم و اهمیتی ندارد حریفم چه کسی هست”!

قهرمانی در این مسابقات نتیجه ایده آل برای هر کدام از فایترها محسوب می شود اما چه نتیجه ای سینا کریمیان را راضی خواهد کرد؟

– “خُب مسلماً فقط قهرمانی و تصاحب کمربند قهرمانی K-1 اما علاوه بر آن به نمایش گذاشتن مبارزات خوب و نشان دادن اقتدار فایترهای ایرانی هم برایم اهمیت زیادی دارد”.

شما آغازگر دوباره ی حضور فایتران ایرانی در K-1 هستید. آیا این روند باز هم ادامه خواهد داشت؟

– “به دلیل استایل و رزومه ای که داشتم توانستم به عنوان نخستین فایتر ایرانی در یک تورنمنت K-1 حضور پیدا کنم و امیدوارم که بتوانم با به نمایش گذاشتن عملکردی خوب آغازی باشم برای حضور سایر فایترهای خوب و جوان کشورمان در این مسابقات که واقعاً لیاقت آن را دارند”.

حضور درخشان در تورنمنت پیش رو می تواند سکوی پرشی برای تو برای حضور در سایر سازمان های بزرگ همچون GLORY باشد. آیا چنین برنامه ای داری؟

– “صد در صد!البته هدف و پله اول من قهرمانی در تورنمنت K-1 هستش و سپس به دنبال هدفهای دیگر خواهم رفت. البته قبلاً پیشنهادی از گلوری داشته ام اما خب شرایط به گونه ای پیش نرفت که این امر محقق شود ولی امیدوارم پس از موفقیت در تورنمنت پیش رو امکان آن فراهم شود و حضور در رینگ GLORY را تجربه کنم”.

حرف پایانی؟

“ممنون از لطف شما و مجموعه رزم آور بابت این گفتگو”

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید