www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : 11943 ۱۱:۵۵ ۱۳۹۷/۰۱/۰۳

چگونه در تعطیلات وزن اضافه نکنیم

معمولا افراد در تعطیلات بیش از حد وزن اضافه می‌کنند و به دلیل نداشتن تحرک، عضلات خود را از دست می‌دهند اما روش های وجود دارد که می‌تواند باعث شود کمتر وزن اضافه کنید.

به‌ گزارش ‌پایگاه خبری رزم آور ‌و ‌به نقل از My fitness pal، معمولا افراد نمی‌توانند در زمان تعطیلات در مقابل وسوسه خوردن مقاومت کنند و اغلب بعد از به پایان رسیدن تعطیلات اضافه وزن پیدا می‌کنند و عضلات بدن را به دلیل ورزش نکردن از دست می‌دهند. با روش‌های زیر می توانید از این روند جلوگیری کنید:

۱٫ تعداد وعده هایی که بیش از حد معمول می خواهید بخورید را مشخص کند. به خودتان برای چند وعده از قبل تعیین شده اجازه بیش از حد خوردن را بدهید تا زمان پرخوری محدود شود.

۲٫ قبل از رفتن به مهمانی غذای سالم بخورید تا اشتهایتان کاهش پیدا کند و در مهمانی‌ها غذاهایی که ارزش غذایی کمتری دارند را کمتر مصرف کنید. خوردن سالاد و میوه قبل از رفتن به مهمانی گزینه مناسبی است. خوردن سالاد می‌تواند تا ۱۲ درصد کالری دریافتی را کاهش دهد. سعی کنید شیرینی، کیک و نان کمتر بخورید. به جای آن غذاهای سالم‌تر مانند سبزیجات، ماهی و میگو مصرف کنید. سعی کنید در مهمانی‌ها در کنار ظرف‌هایی که در آنها چیپس یا شیرینی وجود دارد ننشینید.

۳٫ قبل از خوردن وعده‌های غذایی اصلی تمرین کنید. وزنه زدن باعث حساسیت انسولین می‌شود. بنابراین بدن نیاز به فعالیت سخت برای کنترل قند خون با دریافت کالری زیاد ندارد و بیشتر غذایی که می خورید برای ریکاوری عضلات مصرف می‌شود.

آخرین اخبار

نگاهی به بازی تاج و تخت GLORY
نگاهی به بازی تاج و تخت GLORY
قسمت ۷۶ - فصل چهارم مجله تصویری رزم آور ؛ بررسی مبارزات مهم دو رویداد گلوری ۵۸ و ۵۹ در قاب مجله تصویری رزم آور
عقاب داغستان VS بدنام ایرلندی
عقاب داغستان VS بدنام ایرلندی
حبیب یا کانر؟ تنها چند ساعت تا بزرگترین مبارزه تاریخ UFC ! چه کسی برنده این نبرد خواهد شد؟ از همینجا و اینستاگرام رزم آور به صورت لایو ببینید!
جذابترین صحبت های بانوی طلسم شکن ووشو
جذابترین صحبت های بانوی طلسم شکن ووشو
قسمت ۷۵ - فصل چهارم مجله تصویری رزم آور ؛ تالوی بانوان ایران با حضور زهرا کیانی دگرگون شد، بانویی که طلسم بی مدالی را شکست و کلکسیونی از اولین ها را در کارنامه ورزشی خود جای داد. / کلیپ انگیزشی - تایم: ۱۳٫۱۹ / آموزش دفاع شخصی - تایم: ۲۵٫۴۴