www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۰۰ 1398/02/01

پایان ناخوشایند ‘خان’ در راند ششم + عکس

کرافورد با ناک اوت فنی توانست امیر خان را شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، استادیوم Madison Square Garden بامداد یکشنبه میزبان یکی از مبارزات حساس بوکس بود. جایی که ترنس کرافورد بوکسر بی شکست و قهرمان WBO دسته ولترویت برای دومین دفاع از کمربند قهرمانی خود به مصاف امیر خان بوکسر بریتانیایی رفت.
کرافورد در همان راند اول توانست با یک ضربه هوک چپ باز خان را به کف رینگ بیاندازد اما بوکسر بریتانیایی توانست پیش از اتمام شمارش ناک دان از جای خود برخیزد و به مبارزه ادامه دهد. امیر خان در راندهای سوم و پنجم عملکرد بهتری از خود نشان داد اما در سایر راندها قهرمان بی شکست امریکایی عملکرد بهتری داشت و در نهایت در راند ششم و زمانی که کرافورد قصد داشت یک بادی شات روانه بدن امیرخان کند ، ضربه او به قسمت کشاله خان برخورد کرد و دیوید فیلدز (داور مبارزه) دستور توقف مبارزه را داد. خان به گوشه رینگ رفت و پس از گفتگویی کوتاه با ویرگیل هانتر مربی خود تصمیم گرفت که به مبارزه ادامه ندهد و ترنس کرافورد با ناک اوت فنی در راند ششم پیروز میدان شد.

کرافورد پس از پایان مبارزه گفت: “اول اینکه ضربه من به قسمت ممنوعه نخورد و دوم اینکه هانتر (مربی خان) می دانست که اگر مبارزه ادامه پیدا کند فایترش سرنوشت بدی خواهد داشت برای همین او را از مهلکه نجات داد‌.”

هانتر هم درباره وضعیت خان گفت: “واضح بود که او درد زیادی داشت. گاهی اوقات شما در اثر ضربات توانایی ادامه کار را دارید و گاهی اوقات هم به علت شدت ضربه این توانایی را ندارید. من از او پرسیدم که آیا می توانی ادامه بدهی و او پاسخ داد نه.”

خود امیر خان هم درباره آن اتفاق چنین گفت :”ضربه به پایین کمرم خورد و درد آن در شکمم ایجاد شد و نتوانستم ادامه بدهم. من یک سلحشورم اما درد ایجاد شده در شکمم به قدری بود که نتوانستم ادامه دهم. پاهایم قفل شده بود و توانایی حرکت نداشتم و نمی توانستم به مبارزه ادامه دهم. من از آن دست فایترهایی نیستم که در هر مبارزه ای تسلیم می شوند. من تا انتها ادامه می دهم و در هر مبارزه ای برای شکست من باید ناک اوت شوم اما تسلیم نمی شوم ولی درد و عدم توانایی برای ادامه مبارزه مانع من شد و بابت آن از هوادارانم عذرخواهی می کنم”.

کرافورد در گام بعدی خود برای مبارزه با ارول اسپنس جونیور اعلام آمادگی کرد.

.

.

.

.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.