www.khabarrazmavar.ir

آقای بی باک حقتو نمی دن چرا سرو صدا می کنی

شناسه خبر : ۱۳:۴۳ 1395/08/01

ورزش ما از دنیا عقبه، نه ورزشکاران ما! / کسی لوله پولیکا نمی خواد؟ زیر قیمت بازار می دیما!

وقتی که شکست فاجعه باری در یکی از کاروان های ورزشی یا مسابقات جهانی اتفاق می افتد همه به دنبال مقصر ساختن دیگران هستن، اما فراموش می کنن هر کسی که در جامعه ورزشی نقشی داره در شکست یا پیروزی این ورزشکاران سهیم بوده است .

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، باز دم علی دایی گرم که برای امید دادن به بچه های کاراته به بازدید از تمریناتشون می ره، آقای دایی ممنونیم، اما متاسفانه نمی دونیم از کی دیگه می شه تشکر کرد. همه باید کارشونو درست انجام بدند تا موفقیت بدست بیاد. از سیاسیونی که نمی دونند به کی رای بدن که وزیر ورزش بشه تا خبرگزاری هایی که یادشون میره خبرگزاری ورزشی چیه، یه خبرگزاری معروف الان سه روزه که خبر از عدم اعزام تیم ملی به مسابقات اتریش داده اما سه روزه خوابشون برده، نمی دونه که بیش از 24 ساعته که تیم ملی به اتریش رسیده، اگه خبر رسانی تاثیری در جامعه ورزشی نداره پس چرا به این کار می پردازید و اگر تاثیر گذاره چرا وقتی فاجعه ای در دنیای ورزشی کشورمون پیش میاید از همه مدعی ترید، خبرگزاری که هر سه روز یکبار بروز رسانی شه، خبرگزاری نیست تاریخ نگاریه!

از سوی دیگه آقای بی باک تازگی ها از خواب بیدار شدن و مصاحبه کردن، یعنی سکوتشونو شکستن، حتی بی تفاوت ترین آدم های ایرانی هم در این مدت نسبت به عملکرد تکواندو اظهار نظر کردند اما آقای بی باک تازه از خواب بیدار شدن، شاید هم چون در کادر فنی جدید جایی پیدا نکردن حالا یادشون افتاده که باید وظایفشونو به عنوان عضوی از خانواده تکواندو ادا کنن و نسبت به عملکرد ضعیف تکواندو انتقاد داشته باشن، آقای بی باک آدم نباید به خاطر منافع خودش منافع کشورشو بفروشه!

حالا همه اینا رو ول کنید بچه های لیگ تکواندو جدیدا لوله پولیکا میفروشن چون به جای دستمزد مجبور شدن لوله پولیکا بگیرن! لابد می پرسید کدوم تیم، بچه های تیم گیتی پسند رو می گم. به نظرم این ایده خوبیه، اگه اینطوری عمل کنیم هم می تونیم با روی آوردن به مبادله کالا به کالا در مصرف اسکناس صرفه جویی کنیم و این خودش به اقتصاد کشور کمک میکنه و از طرفی تو هر پاساژی اگه مغازه دارها با هم جمع بشن می تونند سه چهار نفری یه تیم لیگ تکواندویی راه بندازن و به ورزش کشور هم کمک میشه! آخه یکی نیست این وزارت ورزشو ازخواب بیدار کنه! هیس بابا اون خبرگزاری بلند میشه الان! آها ببخشید حواسم نبود خیلی ها خواب اند، لالالالالالااااااا ورزش بخوابه…!

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید