www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۳۳ 1397/09/05

واکنش مبهم رئیس فدراسیون به فعالیت بوکس بانوان : می دانیم هستند اما …!

فعالیت بانوان بوکسور در حالی در سراسر کشور ادامه دارد که هنوز فدراسیون بوکس موفق نشده است، آن را به صورت قانونمند اجرا کند و به نظر می رسد شیطنت هایی در خارج فدراسیون در راستای تحقق این هدف وجود دارد!

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، داستان فعالیت رسمی بانوان در رشته ورزشی بوکس به یکی از طولانی ترین و پربحث ترین رخدادهای فدراسیون جدید تبدیل شده است و در حالی که با انتشار فیلم های متعدد در شبکه های مجازی ، مشاهده می شود که بانوان زیادی در سراسر کشور زیر نظر مربیان مرد در حال فعالیت هستند، اما هنوز فدراسیون نشینان نتوانسته اند فعالیت آن را به صورت رسمی آزاد و زیر نظر مربیان زن برگزار کنند.

حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس که یکی از قول هایش در زمان انتخابات آغاز فعالیت بانوان در این رشته المپیکی بود همچنان پیگیر این موضوع است هر چند به نظر می رسد وی برای به سرانجام رساندن این هدف راه همواری را در پیش ندارد.

در حالی که اواخر آبان ماه اعلام شده بود، فدراسیون بوکس قرار است ثبت نام بانوان در پرتال سایت خود را آزاد کند تا بوکس بانوان در ایران برای نخستین پس از انقلاب بار فعالیت مقدماتی خود را شروع کند، به یک باره این اقدام متوقف شد تا علامت سوال بزرگی ایجاد شود که چه اتفاقی در این میان رخ داد؟

بر همین اساس ، از رئیس فدراسیون بوکس در خصوص این اتفاق پرس و جو کردیم و شاید چیزی مانع از آن می شد که وی تمام حقایق را به صورت شفاف بازسازی کند.

ثوری به خبرنگار پایگاه خبری رزم آور گفت: تنها جمله ای که می توانم در این باره به شما بگویم این است که بوکس بانوان هم هست و هم نیست! بهترین کار این است که در راستای اقدامات صحیح فدراسیون ، خیل عظیم بانوان علاقه مند به این رشته ورزشی بتوانند زیر نظر مربی رسمی خانم فعالیت کنند تا بتوانیم روی فعالیت بانوان نظارت داشته باشیم .

طبق گفته های حسین ثوری می توان به راحتی دریافت که فدراسیون بوکس از تمامی فعالیت های بانوان مشت زن در سراسر کشور آن هم زیر نظر مربیان مرد با خبر است! اما اینکه چه عامل یا عواملی مانع از این شده است که فدراسیون ثبت نام در پرتال سایت خود را متوقف کند مشخص نیست!

پیگیری های ثوری ، در خصوص آغاز فعالیت رسمی بوکس بانوان ایران ادامه دارد و امیدواریم این اتفاق هرچه زودتر رخ دهد.

مربی کوبایی بیاید، احدی هم خواهد ماند!

رئیس فدراسیون بوکس که در حال حاضر درگیر برگزاری مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در زنجان است ، در بخش دیگری از صحبت هایش گفت : مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان ۱۷ آذر ماه برگزار می گردد تا بهترین ها به اردو دعوت شوند.

وی افزود : سرمربی کوبایی تیم ملی در راه است و وی مربیگری تیم های ملی ژاپن ، ویتنام ، کلمبیا و رده های سنی پایه کوبا را بر عهده داشته است .

ثوری خاطرنشان کرد: با آمدن مربی کوبایی ، احدی از تیم ملی جدا نخواهد شد و همچنان در کنار ما خواهد بود.

انتهای پیام /

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید