www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۴۴ 1394/09/19

جام جهانی تکواندو؛ مهماندوست بهترین مربی دنیا شد/ میلاد بیگی بهترین تکواندوکار

در پایان نوزدهمین دوره جام جهانی تکواندو اسامی بهترین های این دوره اعلام شد که دو ایرانی حاضر در تیم ملی آذربایجان نیز در بین آنها دیده می شود. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، این دوره از مسابقات به مدت دو روز با حضور 16 تیم برتر دنیا در دو بخش مردان و […]

در پایان نوزدهمین دوره جام جهانی تکواندو اسامی بهترین های این دوره اعلام شد که دو ایرانی حاضر در تیم ملی آذربایجان نیز در بین آنها دیده می شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، این دوره از مسابقات به مدت دو روز با حضور 16 تیم برتر دنیا در دو بخش مردان و زنان به میزبانی مکزیک در سالن «سالادوآرماس» شهر مكزيكوسيتي برگزار شد که در نهایت تیم های چین و آذربایجان عنوان قهرمانی را کسب کردند.

در بخش زنان چین در مبارزه پایانی برابر مکزیک میزبان این رقابتها صاحب پیروزی شد و طلا گرفت. میزبان نایب قهرمان شد و تیم های کره جنوبی و چین تایپه به مدال برنز دست پیدا کردند. در بخش مردان هم آذربایجان مدال طلا را کسب کرد. ایران نقره گرفت و مدال برنز مشترک هم به روسیه و کره جنوبی رسید.

در پایان این رقابتها اسامی بهترین های این دوره از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد که در بخش مردان رضا مهاندوست سرمربی ایرانی تیم ملی آذربایجان عنوان بهترین مربی جهان را کسب کرد. میلاد بیگی تکواندوکار ایرانی آذربایجان نیز بهترین تکواندوکار جهان شد.

Tek34

میلاد بیگی بهترین تکواندوکار جام جهانی

در بخش زنان «کیم کیو» سرمربی کره ای تیم ملی زنان چین بهترین مربی شد و عنوان بهترین تکواندوکار هم به «شیان ژنگ» از چین اهداء شد. «هیو یونگ کیم» از کره جنوبی ، «کنراد جنکینز» از جامائیکا و «گیلرمو رودریگوئز»  نیز عنوان بهترین داور را از آن خود کردند.

تیم ملی تکواندو کشورمان بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی جهان و همچنین کسب سه سهمیه از رقابتهای جایزه بززگ بامداد شنبه از مکزیک به تهران باز می گردد.

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید