www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۲۲ 1397/07/02

برای نخستین بار یک ایرانی قهرمان K-1 شد!

سینا کریمیان با غلبه بر حریفان فاتح تورنمنت قهرمانی K-1 WORLD GP 2018 شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، تورنمنت ۸ نفره قهرمانی کروزِروِیت (۹۰ کیلوگرم) K-1 WORLD GP 2018 امروز و به میزبانی استادیوم بزرگ سایتاما سوپر آرنا ژاپن برگزار شد. مهمترین اتفاق این رویداد قهرمانی فایتر ایرانی سینا کریمیان در این تورنمنت مهم بود،جایی که او به سه پیروزی پیاپی موفق شد فاتح این تورنمنت بزرگ شود و نام خود را جاودانه کند.

کریمیان در مرحله یک چهارم نهایی توانست در راند اضافه اُدی کِن از ژاپن را با ناک اوت شکست دهد‌. او در نیمه نهایی هم پس از سه راند مبارزه نفس گیر برابر کِیجی از کشور میزبان با رای متحد داوران پیروز شد تا جواز حضور در فینال را به دست آورد. حریف سینا در فینال بوبکر البَکوری از مراکش بود، کسی که هر دو رقیب قبلی خود را با ناک اوت در راند اول شکست داده بود تا به فینال برسد و از نظر انرژی بسیار شرایط بهتری نسبت به کریمیان داشت چرا که فایتر ایرانی ۷ راند مبارزه کرده بود تا به مبارزه پایانی صعود کند. اما در فینال تورنمنت هم سینا کریمیان با ارائه یک مبارزه هوشمندانه توانست پس از سه راند مبارزه با امتیاز بر فایتر مراکشی غلبه کند. ناک دان زیبای کریمیان که با یک ضربه “اسپینینگ بک فیست” در راند دوم به دست آمد مهمتری حادثه مبارزه فینال بود.

دلاور ایرانی لحظاتی پس از فتح این تورنمنت رو به حاضرین در سالن گفت: “سلام می کنم به مردم‌ ژاپن و هموطنان عزیزم. تشکر می کنم از مسئولین سازمان K-1 و M-1 Sports به خاطر انتخاب من و فرصتی که در اختیار من گذاشتند تا بتوانم در این میدان بزرگ شرکت کنم. حضور در این رینگ،این ورزشگاه و کسب این کمربند آرزوی هر فایتریست و من خوشحالم که به این آرزو رسیدم. از این به بعد فعالیتم در دنیای حرفه ای بیشتر خواهد شد و از مردم ژاپن می خواهم که من را حمایت و تشویق کنند. همه شما را دوست دارم و جای تک تک شما در قلب من است”.

کریمیان با کسب کمربند قهرمانی K-1 به نخستین فایتر ایرانی تبدیل شد که علاوه بر حضور در یک تورنمنت K-1 قهرمان تورنمنت نیز گردید.

 

 

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.